Myšlenky z lekce jumpingu + info

- Už je nějak pozdě
- že bych na ten jumping nakonec nešla?
- dát si punč a jet domů
- joo, to zní dobře
- Ne
- Kláro, nebuď srab, na ten jumping půjdeš
- tak si alespoň koupím čokoládovou sušenku na posilněnou
- mňam
- fajn, budu tam o půl hodiny dřív, snad to nebude divný
- aha, oni jsou tu všichni o půl hodiny dřív
- proužky, fajfky, neon
- sakra
- asi jsem lůzr
- můžu tam vůbec vstoupit v něčem, co jsem vyhrabala kdesi ve skříni?
- nevermind, bude tam tma
- proč jsou všechny holky tak brutálně hubený?
- já mám zas prsa
- mám ráda svoje prsa
- ale chci být hubená
- jak to sakra udělaly?
- se pode mnou ta trampolína ještě rozpadne


- tma
- wáu, tak proto jsou v neonu
- to ale hezky svítí
- do háje, já taky svítím!
- já ale nechci svítit!
- prej že kdo je tu poprvé
- no já jsem tu poprvé
- to jsem jako jediná?
- se mi budou smát
- ok, skákat na paty, rozumim
- dobrá hudba
- normálně to neposlouchám, ale hádám, že na depkasongy se skákat nedá
- to mě baví
- umírám
- proboha
- nemůžu dýchat
- teprve pět minut?!
- deset
- asi vyplivnu plíce
- nedáme si přestávku?
- tak ne teda
- ve které chvíli svého života jsem považovala tři deci vody jako dostačující při hodině sportu?
- prej že napijte se
- nemám co
- bylo by blbý jít si napustit vodu na záchod?
- bylo
- Kláry, neruš vlny
- prostě to přežiješ
- nemůžu, už prostě nemůžu
- uf, půlka za mnou
- proč se na mě tak usmívá?
- ona vidí, že umírám
- ona je sadista!!
- trenéři jsou sadisti
- jestli si zadupem?
- Eaghghae...
- znělo to vůbec jako slovo?
- mělo to být ne
- fakt ne
- prosím, ne
- kde všichni berou tu energii?
- ale já mám taky dvakrát víc hmoty, se kterou musím manipulovat, žejo
- to se musí vzít v úvahu
- to už končíme?
- nakonec to uteklo docela rychle
- takhle dobře už jsem se dlouho necítila
- a tu sušenku si ani nemusím vytýkat.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ALE TEĎ VÁŽNĚ

Jumping je skvělá věc, konečně jsem našla sport, který mě baví. Jde o cvičení, kdy skáčete na trampolíně na výraznou hlasitou hudbu (a nevím, jestli všude, ale u nás ve tmavé místnosti) a trenérka vám říká, jakým způsobem skákat. Přitom spalujete, posilujete a cvičíte balanc, navíc nedochází k tvrdým dopadům, takže si neničíte klouby, ale především vám opravdu zlepší náladu. Vím, že se to říká snad o všech druzích sportu, u jumpingu mi to ale přijde nejvýraznější. Taky bych mohla dodat, že jsem si zakázala chodit na pařby, takže tady se vyskáču a vyblbnu na dobrou hudbu (neb u nás už skoro nic jiného než techno na diskotékách nejede... teda nic proti technu, ale...), vyjde mě to levněji, nezničím si játra alkoholem, nevrátím se domů v osm (ráno), neprosím kvůli tomu celý den a nebudu muset vyvádět na facebooku žádné kluky z omylu. Zkrátka splněný sen.

A jaký sport nejvíc baví vás?
Zkoušeli jste jumping nebo o něm slyšeli?
mějte se krásně,
PA!

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

14 skvělých komentářů:

  1. mám už asi rok doma poukázku která platí do konce roku, asi bych tam už fakt měla zajít :D miluju tyhle tvý články :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se odhodlala jít na jumping minulý pátek a musím říct, že ze začátku jsem z toho měla podobný pocity jako ty v těch bodech :D, ale nakonec jsem byla úplně happy, plná endorfinů a měla ze sebe prostě super pocit. Takže zítra už jsem přihlášená znova :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Já jsem teď sice nemocná, ale další týden už taky půjdu :D

      Vymazat
  3. Já se zamilovala do kickboxu, ale ten mi v mém fitku zrušili a teď nevíme s holkama kam na něj chodit :(

    OdpovědětVymazat
  4. Na jumpingu jsem párkrát byla. Když jsem ještě hrála volejbal, měly jsme jumping povinný v rámci tréninku. Byla to celkem sranda, jak si tak zpětně vzpomínám. Je pravda, že první hodina byla pro všechny strašně úmorná, ale časem se to poddalo. :))
    Pro mě je volejbal pořád číslem jedna v žebříčku sportů, i když se tomu už bohužel nemohu věnovat závodně, pořád je to láska. :))
    Ps. Skvělý článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna volejbal je pro mě ztělesněním všeho zla :D nicméně tobě to samozřejmě neberu :D

      Vymazat
  5. Tak to mě vážně pobavilo. :D :)

    Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. :D :D teď si mě opravdu pobavila :D Přesně takové myšlenky se mi honí hlavou, když dělám jakýkoliv sport (né, že bych nějaký dělala, ale znáš to...občas fitko..kde po minutě funím a utápím se ve vlastní šťávě zaživa :D občas zumba - tu už prosím nikdy...a tak)...nad trampolínkama jsem taky uvažovala, ale jsem z toho celá nesvá. Mám totiž problémy s kotníkem, a při skákání mě vždycky chytne panika, že se mi třeba zlomí a upadne :D :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, znám to :D ... jéje, tak to těžko říct no, ale mně by se to asi taky moc riskovat nechtělo :/

      Vymazat
  7. Já slyšela že tady ty "trampolínky" (jak tomu říkají v rco) jsou naprosto neefektivní, jediný, co je možná ku prospěchu je posilování na konci...Asi to je sranda, ale pochybuju, že to bude mít nějaký dlouhodobý účinek :D

    ..ale ty tvoje pochody na začátku mě fakt zabíjely :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem slyšela, ale nějak se mi nechce věřit, že když ze mě leje jako z konve, tak nic nespálím a fakt mi 50 minut všelijakého skákání na trampolíně přijde namáhavější než těch šest superefektivních minut skákacího panáka a zakopávání u Jillian. Ale i kdyby nic, za tu dobrou náladu mi to stojí :)

      Vymazat
  8. Jednoduše se neuvěřitelně směju nad tvými myšlenkami:DDd
    Taky bych to chtěla zkusit, ale já jsem hrozný strašpytel, bojím se spadnout i na trampolíně:D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.