Nad věcí (Barcelona)

Zdravím! Jak se máte? Na mě jako by najednou dopadla únava za všechny ty poslední dny a týdny, kdy jsem byla v jednom kole. Mám teď útlum a sebemenší aktivita mě vysává poslední zbytky energie. Ještě že mám ale tu nejskvělejší maminku, která mi vždycky připomene to, co v hloubi duše stejně vím, ale co občas potřebuju slyšet i od někoho jiného, abych se necítila jako nejlínější člověk na světě- tělo ví, co potřebuje, a taky si o to umí říct. Když víte, že jste naprosto vyčerpaní a zrovna nikde nic nehoří, nevadí si udělat menší oddech a nejen to- je to žádoucí. Mimochodem děkuju vám moc za komentáře u článku o lásce, jste zlata.

Dnes tu mám poslední várku fotek z Barcelony, kdy jsem si udělala menší nákupy a konečně si pořídila nové tenisky, pak si vyjela na Montjuïc a den zakončila v Boquerii nákupem exotického ovoce a čerstvým ovocným džusem (dám vám radu, nekupujte si ten, co je hned u vchodu, protože je dvakrát dražší).

Mějte se strašně moc krásně, pa!

Share this:

CONVERSATION

4 skvělých komentářů:

  1. Mňam! Z těch fotek mi málem ukápla slina :-D Jinak já momentálně považuji za luxus jahody a borůvky a ty si tam jíš pithayu! To mi nedělej! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele upřímně, jahody a borůvky stejně chutnají líp :D

      Vymazat
  2. tie fotky su take krasne a mne sa z nich chce plakat lebo na slovensku je doslova aprilove pocasie a nie len vo vztahoch...(aaaaa dzus, ktory nie je vychladeny je este lacnejsi :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Barcelona je úžasné místo. Už jsem byal dvakrát a chci příští rok se vydat znovu :)

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.