Random

Ahoj, koloušci! Důvodů, proč jsem se tady v posledních dnech až týdnech moc neobjevovala je spousta; úkoly do školy, příšernej test na politické systémy Evropy (nenávidím Belgii, už jsem to říkala?) a následně velikonoční prázdniny, které jsem sice mohla strávit ťukáním do klávesnice, ale místo toho jsem se vydala na několikadenní tůru, která ovšem skončila po prvních dvaceti kilometrech z důvodů, které zrovna nemám náladu rozebírat, pak na tři dny k moři a k tomu jsem trávila nějaký čas s přáteli a taky čtením všelijakých materiálů o využití znásilnění jako válečné zbraně (protože jsem si vybrala moc pěkný téma na práci).

Všehovšudy se mám ale fajn, když zrovna nemyslím na toho jednoho brouka, co mi hlodá v hlavě a nechce přestat. Navíc jsem se pustila do masivní produkce článků, takže v příštích týdnech by to tu mělo bejt jak na běžícím páse. Tralala. Než se ovšem pustíme do všech těhle (rádoby)užitečných článků, mám tady pár random fotek ze života, kdyby vás to zajímalo.

 #slevyvlidlu
 Tak jsem zas stěhovala pokoj
Pokud mi chcete dát něco, u čeho se rozbrečím, když to otevřu, můžete zkusit třeba krabici Fishermans friend cherry (a za ten pláč určitě mohly hormony. stopro).
 fotka z maturáku, po domácku vyrobená svíčka, kus skla vylovenej z řeky (mám jich doma tunu, nechce někdo?) a rooibos s plameňákama, to chceš
 když je někdo šikovnej
 z mého krátkého výletu
 výhled z okna a jeden den kdy se ochladilo
 kafe, nejlepší přítel člověka, a východ slunce z letadla
 jsem lehce závislá na nákd tyčinkách a sehnala jsem mléčnou vegan čokoládu <3
Konečně jsem nějaké švagrové sedla a to dokonce natolik, že mi zabalila ovoce (nísperos) na cestu

A jak se máte vy?

Share this:

CONVERSATION

4 skvělých komentářů:

  1. Jee, zrovna na maliny a borůvky jsem se v dnes v Lidlu koukala, bohužel moje peněženka ani cent :D takže si pro ně Zajdu zítra :) každopádně miluju tvoje fotky, východ slunce z letadla <3 tvoje články mi chyběly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný fotky, závidím francouzský copy, tohle je jedno z mých poprvé, které ještě nepřišlo :D (A jak se tak vidím, tak asi ani nepřijde, protože na copy jsem stejně levá jako na chlapy :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele upřímně, myslím, že tohle moje poprvé se ještě pěkně dlouho opakovat nebude, protože za tu námahu mi to asi nestojí :D

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.