Don't worry, eat happy IV

Zdravím!

Můj život je teď parádní kolotoč. Akorát není až tak parádní a rozhodně jsem na něj nenasedala dobrovolně. Množí se teď v okolí jedno drama za druhým a já je musím řešit. Má to ale i své výhody, když se snažím vyřešit problémy ostatních, nezaměřuju se na ty svoje a tak i přesto, že jsem úplně vyždímaná, alespoň nemám depku. Jako důkaz své vyždímanosti přikládám fakt, že jsme šli včera na boží vegan pizzu a já ani neudělala fotku na instagram. Až tak špatný to se mnou je.

Ve volných chvílích se ale snažím věnovat škole, moc nepanikařit a nevnímat fakt, že mám za pár dní odavzdávat práce, které jsem zatím ani nezačala. Doteď to ale vždycky nějak dopadlo, tak to asi dopadne i teď.

A prozatím se chlácholím dobrým jídlem. Nebo tím ne tak dobrým ze školní jídelny.

Skvělá a jednoduchá vege buchta z Uni-corn. Nikdy mi sice nevyjde tak dobře jako ta Romančina, ale stejně ji vždycky sama zbágluju nejpozději do dvou dnů.

To že jsem milovník mléčné rýže je už myslím známý fakt.
Zase můj milovajej dhal (červená čočka, paprika, cuketa, mrkev- dhal je totálně boží hlavně proto, že se dá dělat na milion způsobů).

Hrachová kaše s mrkví a kokosoým mlékem + jáhly s makem. Mák mi připomíná dětství a domov, jáhly jsou neuvěřitelnej zdroj bílkovin (20g na 100g)
quinoa + tofu + cuketa + pálivá omáčka
Tomuhle říkám prototyp jídla pro zkrachovalého veganského studenta: koupila jsem mraženou směs na bramborovej salát, uvařila ji a zalila srirachou, tadá :D
banán + kešu + mák + agávový syrup (přísahám, že to chutná skvěle)
kaše z červené čočky s rýží

Jo a mimochodem, už jsem konečně iděla Strážce Galaxie 2 a je to naprostá pecka, kdybyste tak náhodou tápali na co jít do kina.

Mějte se moc krásně,
Pa!

Share this:

CONVERSATION

3 skvělých komentářů:

  1. Mňam, dala bych si všechno... ta kaše z červené čočky s rýží vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. achjo, a to už jsem teď navečer nechtěla jíst :(. Moc díky! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ta buchta vypadá mňamózně, hned ji v nejbližší době zkusím :) jinak koukám na ty jídla a vypadá to luxusně, hlavně ten dhal mě láka, achjo prosím budeš mi vařit? :D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.