Dubnové postřehy a moudra

Včera jsem se slavnostně vrátila z Azorů (a jako první jsem slavnostně objala záchodovou mísu, protože z nějakýho důvodu můj žaludek ty dlouhý cesty nějak nedává... ne, oversharing mi nic neříká). Bylo tam fajn, i když už jsem se těšila zpátky domů, na teploučko, vlastní kuchyň, posilovnu, přátele a tak, však to znáte. Každopádně o tom všem pak napíšu samostatný článek. Nebo možná i dva.

Duben byl zajívavý měsíc. Vesměs je mi pořád dobře a můj menší breakdown (mimochodem děkuju vám moc za podporu, jste zlatí) se nakonec po pár dnech vyřešil prakticky sám. Stačila k tomu jedna věta. Jedna jediná věta. Kapka upřímnosti a já se nad tou celou situací musela začít se srdce smát.

may

Ještě před tímto rozuzlením mi ovšem zásadně pomohly dvě věci. Konkrétně teda dva odkazy od jedné z nejlepších osůbek, co si po téhle Zemi kráčí. Prvním z nich byl link na článek Má první cesta v přestrojení za muže. Spojení humoru a vzpomínek na mou milovanou Itálii mi zkrátka muselo vehnat úsměv do tváře a určitě ho tam vykouzlí i vám. Pod druhým odkazem se skrývalo video Yoga for stress relief. Nikdy jsem nebyla fanouškem jógy, ale pro zoufalé lidi zoufalá řešení, a tak jsem si řekla, že mě těch deset minut nezabije. A světe div se, ono mi to dokonce pomohlo. Následně jsem tedy sjela ještě další tři videa a najednou mě jóga baví. Velkou zásluhu na tom má Adriene, nejsympatičtější youtuberka, na jakou jsem za dlouhou dobu narazila.

Co se hudby týče, konečně jsem zjistila, že American Authors mají i jiné písničky než Best day of my life, kupříkladu Born to run nebo Go big or go home opravdu stojí za to. A nejnovější single od San Cisca je čistá (a chytlavá) letní pohoda.

A ze světa kinematografie- absolutně urgentě musíte vidět Zootropolis, pokud jste to ještě neviděli. Já nechápu, proč mi to trvalo tak dlouho. Ve zkratce, neuvěřitelně vtipnej kreslenej film o následování vlastních snů i přes nesouhlas ostatních a o diskriminaci (nevím, jestli jsem v tom tu paralelu s rasismem viděla jen já, ale trvám na tom, že tam je). A taky už přišli do kin Strážci galaxie 2. A já je furt ještě neviděla, fňuk.

(totálně naše parta)

Česká politika mě občas znechucuje. Ani teď nemluvím o (málem)dimisi vlády nebo o tom, jak se Zeman zachoval k Sobotkovi. Tomu už se spíš směju. Smutno je mi z toho, že ženy bez partnera ani nadále nebudou mít nárok na umělé oplodnění (protože ženská asi nemůže vychovat dítě sama a protože v Česku se asi rodí až moc dětí... nebo jsem to pochopila špatně?) nebo protože lidé jako pan Čunek klidně můžou pronášet perličky jako "Pokud se žena špatně rozhodla, s kým mít dítě, musí nést následky." a všem to přijde normální.

A jedna užitečná rada na závěr
V životě potřebujete mít hlavně lidi, kteří vás inspirují, kteří vás podrží v těžkých chvílích a ty, co vám vymáčknou beďara na zádech.

Mějte se moc krásně a užijte si květen,
PA!



Share this:

,

CONVERSATION

6 skvělých komentářů:

  1. ohgod, článek od tebe jsem potřebovala <3
    pobavilo mě, jak jsi napsala, že každý potřebuje někoho, kdo mu vymáčkne beďara na zádech. to je zatracená pravda!!!!!!!!! není kámoš/přítel bez toho, aby ti nepomohl s tímto nechutným zážitkem:D!
    a ten obrázek nakonci - to, co se tam píše je... uklidňující (doba maturity)
    na ty články o Azorech se těším moc!
    tak se měj krásně <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och och, takový komentář jsem potřebovala! :D
      Moc moc štěstí s maturitou :)

      Vymazat
  2. feministvoice jsem neznala, díky za tip :).
    Tak a obecně ti děkuju za tipy, chválu na Zootropolis jsem slyšela nesčetněkrát a slibuju, že po matuře+přijímačkách, si na to kouknu. Musím, když jsi to doporučila už i ty :D!
    Na článek z Azorů se neskutečně těším, doufám, že budou i fotky (protože nutně chci vidět slunce a teplo a věřím, že na těch fotkách bude. žejo??). Miluju tvoje cestovatelské články a vlastně jsem si asi před týdnem zrovna uvědomila, že minimálně co se týče cestování, chci být jako ty. Fakticky. Protože se toho...jak to říct...nebojíš a poznáváš. Prostě jsi velký inspo. Tak, končím :D!

    Johanka,
    just-question.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta chvála je oprávněná, fakt :D hodně štestí s maturitou :)
      A asi tě zklamu, ale na Azorech bylo neskutečně hnusně :D pak nafotím něco u nás ve městě, to je teprve pařák :D a děkuju strašně moc, to zahřálo u srdíčka :D :)

      Vymazat
  3. Všechno zlé je pro něco dobré a někdy se holt člověk musí poskládat, by objevil nové písničky a jógu :)
    Politiku prakticky nesleduju, ale tyhle "perličky" k člověku stejně prosáknou přes nejrůznější média. Trestat děti a ženy za to, že nevydržel vztah nebo že chlap byl prostě svině, je neskutečné. Sama jsem dítě z rozpadlého manželství, které vzniklo jen kvůli společenskému tlaku na konci minulého století, aby žena nebyla svobodnou matkou, a celé dětství jsem viděla, že snažit se udržovat manželství "kvůli dětem" je hloupost, když se ti lidé už nemůžou ani cítit.
    Krásný květen i tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :)
      Někdy si říkám, že bych asi byla šťastnější, kdybych to taky nesledovala, ale jako student politologie mám asi po ptákách :D Jinak já jsem zas výsledkem zatvrzelého tvrzení jedné gynekoložky, že moje máma není těhotná, takže asi tak :D
      A děkuju moc :)

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.