Moje vnitřní dítě (Azory)

Čas od času mi přítel hodí do chatu nějakej ten extralevnej zájezd (asi aby mě naštval), který mu já oplatím odevzdaným povzdechem a následným "tak třeba někdy jindy". Tentokrát to ale bylo jiné. Když jsem viděla tu zeleň, cenu 120 euro se vším všudy a s ohledem na mé vyčerpání v posledních dnech, jsem souhlasila. A tak jsme se sbalili a za necelý týden odletěli do ztracena.

Naivně jsme si přitom plánovali slunění na pláži, slunce a dlouhé procházky přírodou. lol. Reálně pěkně bylo jen první den, kdy jsme se vydali na Monte Brasil (bydleli jsme na ostrově Terceira) a tam, k mému obrovskému nadšení a přítelovu výrazu prosím, nedělej se mě pedofila, objevili dlouhatánskou skluzavku a spoustu houpaček. Všehovšudy bylo na ostrově málo lidí a tak jsme byli často sami, což, pokud se zrovna jako dvacátník kloužete po skluzavce pro děti, oceníte.

a když už se konečně dostaneme z houpaček, narazím na skákající kočku, bylo mi fajn

Mějte se moc moc krásně,
PA!

Share this:

CONVERSATION

13 skvělých komentářů:

  1. Moc pěkný! :) Já měla na Azorech zatím jenom mezipřistání :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, tá posledná je super ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych hned byla na koupačkách :D a vypadá to skvěle, nádherné fotky :3 :)
    lets-talk-about.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. houpačky jsou boží, ráda se vracím do dětství :D

      Vymazat
  4. Ale tak nakonec tam nějaké slunce vidím :D! A ty houpačky, skluzavky a kočka byly krásnou třešní na dortu. Ach, taky bych se tam ráda koukla.

    OdpovědětVymazat
  5. Houpačky jsou skvělý, vypadáš tam moc spokojeně, tak co by si mohl přítel víc přát :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně moc pěkné fotky :-) opravdu nádhera

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.