Letní postřehy a moudra aneb všechno zlé je k něčemu dobré

Měla jsem to všechno naplánované: kde budu bydlet, kde budu pracovat, kdy a kam pojedu na dovolenou... všechno. A pak se to postupně začalo sypat. Zjistila jsem, že v Brně zůstat nemůžu, že se rodičům nevejdu do auta při cestě na dovolenou, a že sehnat narychlo práci není tak lehké, jak by se mohlo zdát. Obzvlášť pokud nechcete jít za pokladnu v Albertovi. "My se vám ozveme" už mi znělo jako prázdná fráze, při které jsem se mi automaticky spouštěl zoufalý smích s nádechem ironie. Vrátila jsem se tedy k práci na seně zatímco jsem posílala životopisy všude možně.

A najednou tam byl, jednorožec mezi nabídkami práce- inzerát, který uváděl, že shání studenty humanitních oborů. Ani jsem nečekala, že mi na můj životopis odpoví a už vůbec, že bych mohla projít příjmacím pohovorem. Ale povedlo se. A tak jsem díky všem těm lidem, kteří slíbili, že zavolají, ale nezavolali, našla práci v oboru. Nebudu vám lhát, je to těžký. A blbě placený. A u mírám u toho. A navíc jsem k tomu dostala práci v kavárně, takže umírám dvojtě... ale i tak, myslím, že je to dobrá příležitost a jsem za ni vděčná.


Tyto prázdniny jsem se naučila spoustě věcí. Zjistila jsem, že samotu zvládám velice dobře, že meditace může být užitečná, že pokus o stojku může někdy skončit pořádně naraženou kostrčí, že kvalitnímu vztahu ani přátelství vzdálenost neublíží a že lidské tělo toho vydrží opravdu hodně. Tyto prázdniny nebyly a nejsou špatné, jsem šťastná a vděčná, ale i tak už odpočítávám dny, kdy se vrátím do milované Granady. Jsem vyčerpaná, tak vyčerpaná, jak už jsem dlouho nebyla a stejně mám pocit, že si rodina myslí, že se dost nesnažím, že bych mohla dělat víc. Asi je smutné, že se těším na školní rok, abych si odpočinula, ale hej, mohlo to být horší, mohla jsem nebýt šťastná.


MINI POSTŘEHY
- už dokonce i na idnesu přiznali, že živočišná výroba přispívá ke globánímu otepluvání. Tenhle článek mě fakt překvapil.
- pokud jste tak ještě neučinili, nutně musíte vidět History of the entire world, i guess. Je to jedno z nejvtipnějších a zároveň nejužitečnějších videí na youtube.
- lidi nějak nechápou, že nemám sluchátka na uších jen abych po milionté slyšela Despacito, nýbrž proto, že chci zkrátka zabránit jakémukoli kontaktu.
- Wonder Woman je boží (to člověka u DC filmu překvapí) a novej Spiderman je taky boží (stejně jako všechny marvelovky).
- pokud hledáte super animák, podívejte se na Inside-out (V hlavě), má zajímavé téma a nasmějete se. Přísahám.


A co vaše prázdniny?
Mějte se moc krásně,
snad se zase brzy shledáme,
čao!

Share this:

CONVERSATION

6 skvělých komentářů:

  1. A v jaké kavárně děláš? Nějak jsem vydedukovala, že v Brně asi teda ne :D. Já dělala chvilku ve Forky´s, jestli znáš, ale byl tam špatnej kolektiv, tak jsem skončila:/. Joo a donuty chutnaly?:o Taky se na ně chystám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee, dělám v jedné menší tady poblíž (teda hodinu cesty busem, ale od nás je všechno daleko :D). Ve Forkys jsem byla před pár dny a zrovna jsem si říkala, jak bych tam chtěla pracovat :D A donuty jsou boží. A obří. Ale hlavně boží.

      Vymazat
  2. Nakonec jako obvykle je všechno zlé k něčemu dobré, tak jsem ráda, že se to obrátilo v dobré a máš skvělou práci, která ti stojí i za velkou dřinu a špatné peníze :) Fotka u tanku se vydařila. Já tam chodila donedávna skoro každý den, ale takhle dobrou nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, řeknu přítelovi, že je dobrej fotograf :D díky :)

      Vymazat
  3. Koukám, že máš pěkně veselo. :D Doufám, že zbytek léta si užiješ a nepotkají tě žádné další komplikace. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.