2.3.2018

Zdravím, koloušci

Slyšela jsem, že z celého Česka je teď jedna velká ledová kostka. Tady jsou zase pomalu záplavy. Má to ale něco pěkného do sebe, být doma s hrnkem rooibosu a rozečtenou Opuštěnou společností a přitom sledovat z okna šedou oblohu a déšť.

K dnešnímu článku... už nějakou dobu jsem nepřidávala žádné outfitové fotky. Asi ze dvou důvodů. Tím hlavním byl, že mě nemá kdo fotit a tím druhým, že jsem začínala pociťovat lehký odpor ke konzumerismu spojenému právě s tímto typem článků a jistým nutkáním kupovat si pořád nové oblečení, abych mohla nafotit na blog nové outfity.

Došlo mi, že to ale přece není žádnou nutností a můžu vám sem podobné články dávat aniž bych chodila každý týden na nákupy. A třeba někoho inspiruji, aby si uvědomil, že i s málem se dá pracovat, že v jednoduchosti je opravdu síla, že není žádnou hanbou nosit pár kousků pořád dokola a taky že v sekáčích se vážně dají najít pěkné kousky.

Z dnešního outfitu nejsou se zekáče kalhoty neboť mám obecně vážně problém sehnat padnoucí kalhoty i v normálním obchodě, natož pak z druhé ruky, a taky kabelka, kterou jsem dostala před dvěma lety k narozeninám.


Mějte se moc krásně
(a skočte si do sauny)
Pa!

Share this:

CONVERSATION

5 skvělých komentářů:

  1. Pěkné fotky! :)
    Do sauny bych šla opravdu moc ráda, ale všude na bazénech mají páru. Která je taky fajn, ale sauna je sauna. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní, na těch dvou bazénech, kam jezdíváme my, mají i saunu :D ale pára na prohřátí taky poslouží :)

      Vymazat
  2. Máš absolutně úžasnou postavu <3 a outfit ti moc sekne! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím si, že takovýhle typ kalhot může slušet jen tak štíhlým slečnám, jako jsi ty, raději si nechci představovat, jak bych v tom vypadala já :D U nás jsme zase týden měli sněhovou kalamitu, ale už to naštěstí roztálo.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.