9.3.2018

Venku prší, v hrnku mám švestkový rooibos, Lenin mi spokojeně vrní u nohou a já si pročítám Respekt. Celá situace kontrastuje s faktem, že ještě před dvěma hodinami bylo venku příjemných dvacet pět stupňů a sluníčko. Takže jsem mohla na chvilku vytáhnout trenčkot z Humany, sukni a moje nejoblíbenější tričko z Brandy Melville, hezky v neutrálních barvách, jak to mám ráda.


Mějte se moc krásně a užijte si víkend!

Share this:

CONVERSATION

10 skvělých komentářů:

  1. Moc pěkný outfit! :) Trenčkot je krásný!

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už se těším na trenčkotové počasí ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty máš kočku,která se jmenuje Lenin? :D

    OdpovědětVymazat
  4. To mi zní jako ideální den - déšť, čaj, kočka (mimochodem má skvělé jméno! :D), a ten outfit se mi moc líbí, opravdu ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný outfit, mám ráda takovou elegantní jednoduchost :))

    já chci POEzii

    OdpovědětVymazat
  6. Trenčkoty mám ráda, taky mám jeden podobný. Jednoduchý, ale moc pěkný outfit!

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.