10 párty tipů

Zdravím, koloušci!

Ano ano, po třech letech jsem konečně vyrazila mezi lidi a teď je ze mě expert na společenský život.
Takže jestli už vám také nezbývají žádné seriály, na které byste se mohli o pátečním večeru podívat, mé tipy se vám určitě budou hodit...

1. Alkohol je přítel, obzvlášť pokud jste takový nesmělý uzlíček nervů jako já... ale...
2. Pijte k němu vodu... fakt... prosím
3. Míchat víno s pivem není ani classy ani dobrej nápad. A je jedno, že máte chuť na obojí.
4. A pokud nepoznáte ten moment, kdy už máte dost- házet eura po barmanovi a křičet, ať vás překvapí- tak to je přesně ten moment.
5. Nebo když máte problémy projít rovnou chodbou.
6. Tričko s dlouhým rukávem na diskotéku není úplně ideální... pokud teda nechcete péct koláče.
7. Holky jsou kámošky, ne protivnice (a díkybohu si to konečně uvědomuje čím dál víc z nás).
8. Spřátelit se s fotografem je velmi užitečné, třeba se vás pak alespoň zeptá než hodí na facebook nějakou vaši velmi znepokojující fotku.
9. Když se chcete od někoho nenápadně vypařit a už nikdy ho nevidět, zkuste si u něj nezapomenout hodinky (a taky si večer předem zjistit, jestli se náhodou nejedná o jeden z těch bytů, ze kterých se bez klíče nedostanete).
10. No a pokud se rozhodnete ignorovat rady dva až pět, doporučuju kinedryl... pokud se teda nechcete přátelit se záchodovou mísou.

A jaké zaručené párty tipy máte vy?
(jakákoli rada je mi drahá, kdybych se zas rozhodla mít sociální život)

Share this:

CONVERSATION

13 skvělých komentářů:

  1. Tak tenhle článek mě pobavil :D Se všemi tipy souhlasím a doufám, že do budoucna se jimi budu řídit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Pobavila jsi mě :D A mám to dost podobně můj tip č. 1 je - nikdy nemíchej australský víno, pivo a vodku, jako vážně nikdy, tip č. 2 - když už nedojdeš v baru ani na záchod, tak to neznamená, že na cestě zpět si máš objednat další panáky a tip č. 3 - nikdy netancuj s kamarádem na stole, protože skončíte oba na zemi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší na tom je, že u tvého tipu číslo tři mě jako první napadlo: jee, to bych měla taky zkusit :'D

      A kombinace pivo-víno / pivo-vodka / víno-vodka je sama o sobě dost hardcore, takže s dvojkou naprosto souhlasím :D

      Vymazat
  3. Přesně takovýhle článek jsem dneska potřebovala, ale vážně si mě pobavila! :) zvláště jednička sedí perfektně i na mě :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  4. 11. nikdy nezapíjej vodku vínem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusové mi kdysi řekli, že vždycky musíš alkohol stupňovat nahoru, tedy začít vínem a pak ho zapíjet vodkou. Bohužel, ani tato zaručená rada se mi neosvědčila.

      Vymazat
  5. Tak to jo :D beru si tve rady k srdicku...s michanim alkoholu souhlasim, ale na hodech to neovlivnim...to jsem dopredu smirena s kamosem zachodem.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak smíření je v tomhle případě myslím taky docela důležitý prvek :D

      Vymazat
  6. ten kinedryl musím vyzkoušet příště! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na migrény, na vopice, na jakoukoli nevolnost, kinedryl je snad můj nejoblíbenější lék :D (žádnej sponzoring :D)

      Vymazat
  7. haah, mega dobrý! hej no, jestli chceš doporučit míchání alkoholů, tak borovička se zelenou, to zkus:D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.