Don't worry, eat happy VII

Zdravím!

Zase se mi ve foťáku nastřádala spousta fotek jídla a i přesto, že věšina pokrmů není zrovna atomová fyzika a jedná se spíš o extrémně jednoduchá jídla, myslím, že by někoho mohla inspirovat, protože určitě nejsem jediná líná chudá studentka. Navíc mi ve výsledku stejně jednoduché chutě vyhovují víc a když už chci něco extra, zajdu si spíš do restaurace.

Tofu cheesecake podle Blue vegan pig (snad nejlepší dezert co jsem kdy upekla).
Těsto na muffiny jsme umíchali podle receptu BVP na donuty, poleva je jedna z tmavé čokolády a druhá salty caramel (burákové máslo + javorový syrup).

sendvič s humusem, sladkou paprikou, polníčkem a avokádem... je to překvapivě dobrý
šťouchané brambory, květákové placky a salát
mandarinkový upside down cake podle Gaze (mého budoucího manžela)
směs z brambor, červené čočky, rajčatového protlaku, cibule, hrášku a srirachi + rýže + zelí a okurka
čokoládová a maté vege zmrzlina (ta maté chutnala fakt skvěle)
pečená batáta s pečenou cizrnou a bbq omáčkou + zeleninová polévka
fazolový salát (s ředkvičkou, červenou paprikou a okurkou) a vařené brambory
rýže, cizrna a zeleninová směs (hrášek, květák, mrkev) zalité šťávou z chudých brambor (chystám recept)
rýžová kaše, jablka, goji, slunečnicová semínka, chia a skořice (kaše si sladím většinou agávovým syrupem nebo vanilkovými flav drops)
 ovesná kaše s mraženým ovocem a semínky
 bramborový salát a uzené tofu
 robi maso (asi moje nejoblíbenější náhražka) po thajsku s rýží

 ananas a granátuvé jablko... ano, snědla jsem to celé na posezení
ovesné vločky zalité rýžovým mlékem, banán, borůvky, goji a slunečnicová semínka (asi už vidíte, že jsem si je v poslední době dost oblíbila)
Burritos jsou snad jedno z mých nejoblíbenějších jídel, dovnitř většinou dávám fazole (někdy bíle, někdy červené), červenou papriku a cibuli v rajčatové omáčce (a dobře okořeněné). Občas přidám i kukuřici nebo cuketu.
Tyhle thajský nudle z lidlu byly docela úlovek, jsou za pár minut hotové a chutnají překvapivě dobře. Tady jsem si je udělala s mrkví a cibulkou v sójové omáčce s trochou agávového syrupu a citronové šťávy.
Kiwi-banánové smoothie, domáci granola, goji a kaki... upřímně, mně kaki moc nechutná, koupila jsem si ho, protože je tady v zimě jeho sezóna a je brutálně levné, tak jsem chtěla ochutnat... a už si ho nekoupím :D
rýže, hrášek a květák s domácí "gravy" omáčkou (našla jsem na netu různé recepty a splácala je dohromady podle surovin, které jsem měla doma).

Mějte se moc krásně,
pa!

Share this:

CONVERSATION

11 skvělých komentářů:

  1. pane bože mňam, jdu si udělat večeři a hned :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, všechno to vypadá úžasně:D. Burritos mám taky strašně ráda!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tyhle články, plné inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, já nechápu, proč to tvoje jídlo vypadá tak nááádherně! Kolik si s tím dáváš rpáce? Protože to vypadá, že z kuchyně nevyjdeš, i když věřím, že doopravdy to máš raz dva...ale já tak nesnáším vaření :D. Respektive ho snesu, ale nejsem moc trpělivá, takže co není do 15 minut, jako by neexistovalo. Ale inspirovalas mě k vyzkoušení nových receptů, třebaže jisté potraviny budu muset nahradit něčím jiným.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě nějakej foodstyling vůbec nejde a popravdě se o něj ani nějak nesnažím :D A většina mého vaření spočívá v jednoduchém postupu: hodit na pánev všechno co doma najdu a zalít to rajčatovou omáčkou :D

      Vymazat
  5. Všechno to vypadá moc dobře, obzvlášť to sladké :) Zaujal mě ten mandarinkový koláč! :)

    já chci POEzii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, ten mandarinkový koláč všem moc chutnal i když na mě osobně už byl trošku moc sladký protože jsem si příliš zvykla na nevýrazné chutě :D

      Vymazat
  6. Cool post, dear!
    I will be happy with the friendship of blogs ♥ I subscribed to you on Blogger (GOOGLE FRIEND CONNECT) FOLLOWERS NUMBER 254 You follow me too?! thanks http://casaninnamamma.blogspot.it/2018/02/florapis.html

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno to vypadá krásně, i když se musím přiznat, že bych asi jedla jen máloco z toho, nemám moc ráda pečenou zeleninu, květák a cizrnu. :D Nicméně fotky se povedly.

    Ahoj! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha jo tak to bychom si v kuchyni asi moc nerozuměly :D

      Vymazat

Jsem moc ráda za všechny vaše nápady, připomínky a názory. Jen prosím slušnou formou.